صفا

بسم الله الرٌحمن الرٌحیم --------باصفا باش پادشاهی کن ...

صفا

بسم الله الرٌحمن الرٌحیم --------باصفا باش پادشاهی کن ...

                             هر کی هستی لبخند یادت نره

خداوند متعال میفرماید:

ولا تصعر خدک لناس:(با بی اعتنایی روی از مردم بر مگردان)

حضرت محمد( صلی الله علیه واله و سلم) میفرماید:

گشاده رویی و خوشرویی حقد و کینه را میبرد.

حضرت علی (علیه السلام) میفرماید:

گشاده رویی آتش دشمنی را خاموش میکند.
نظرات 3 + ارسال نظر
ست یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:41 ب.ظ http://blackmagic.blogsky.com

درود.
اول از همه تشکر فراوان دارم از این که این قدر با دقت مطالب را خوانده اید و مورد نقد قرار داده اید.قصد ندارم به قول معروف مثنوی هفتاد من کاغذ بنویسم بنابراین به طور خلاصه پاسخ نظرتان را می نویسم و نوشته کامل تر را به بعد موکول می کنم.
۱- فرموده بودید که بنده گفته ام توانایی هایم محدودند.بله محدودند.چرا که من هنوز راه زیادی تا تکمیل دارم.
۲- فرموده بودید بنده نمی توانم در یک وبلاگ ساده تصرف کنم چه برسد به جهان اطراف.بنده نگفتم نمی توانم این کار را بکنم.گفتم به دلیل این که جادو وسیله نیست و به دلیل این که بنده از طرف استاد خود اجازه چنین شیرین کاری هایی ندارم این کار را نمی کنم.وگرنه این کار بسیار ساده تر از دیگر کارهایی است که توانایی آن را دارم.
۳-از مطلبی که راجع به انتقام نوشته بودم نقد کرده بودید و فرموده بودید که در صورت چنین انتقامی ظالم خواهم بود.عقل جامعه ما می گوید که در جنگ همه چیز عادلانه است.می دانم که در منطق اسلامی چنین نیست.
۴- راجع به تناقضی که در مورد واژه تاریکی فرمودید: قصد ما بازی با الفاظ نیست.آنچه در آن متن گفتم دوران تاریکی بشر بود.یعنی دورانی شبیه قرون وسطی که بشر راه را بر همه چیز حتی علم بسته بود.آنچه که بر آن درود(و نه سلام) فرستادم تاریکی ای بود که در مطالب دیگر بارها و بارها از آن یاد کرده ام.اگر می خواهید با سفسطه و واژه بازی تناقض پیدا کنید آن مبحث جداگانه ای است...
۵- راجع به روابط هستی و مثالی که زده بودید. آن مطلب یک مطلب دو قسمتی است.در قسمت دوم از آن روابط و نقش یک جادوگر بیشتر صحبت خواهم کرد.این که گفتم ما قادر به فهم آن نیستیم را از زبان اکثریت گفتم.اما یک جادوگر این روابط را درک می کند و در آنها تغییر ایجاد می کند.بحث بیشتر راجع به این مساله را به بعد از نگاشتن آشوب ۲ موکول می کنم.
۶- نهایتا راجع به نیروی مجهول درون تمامی موجودات که ما نام آن را نفرت گذاشته ایم.این نیرو نه فهمیده و باشعور است و نه نفهم و بی شعور.بلکه تنها یک نیروی کاملا خنثی است.خنثی به این معنا است که نه آن را می توان نیرویی مثبت نامید و نه نیرویی منفی.این انسان است که تصمیم می گیرد چگونه از آن استفاده کند.این نیرو در تمامی موجودات زنده هست.راجع به مساله خدا و بازی با الفاظ.ما از آن جهت این نیرو را خدا نمی نامیم که عقیده داریم دو ویژگی خدای شما را ندارد:۱-خلق ۲- کنترل. این نیرو کاملا خنثی است و شما می توانید آن را به نفع خویش یا دیگری جذب کنید.در حقیقت هنگام دعا و نیایش این خدا نیست که شما را اجابت می کند بلکه به خاطر تمرکزی که شما دارید آن نیرو را به نفع خویش تغییر می دهید.

در نهایت باز هم تشکر فراوان دارم از این که مطالب را به دقت خوانده اید و به جای فحاشی و بد و بیراه گفتن به گفت و شنود روی آورده اید.راجع به اصول عقیدتی حرف برای گفتن زیاد است.
و آخرین سخن بنده این است که دفعه بعد که مطالب را خواندید لطف کنید و کمی بدون تعصب تر آنها را نقد کنید.تناقضی که از واژه تاریکی به ذهن شما رسیده بود نشانه واضح این است که تنها به دنبال اشکال تراشی بوده اید...
درود بر شما
درود بر تاریکی
شمهامفراش

میلاد پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:09 ق.ظ http://shadmehrloverz.tk

سلام
خیلی چاکریم
بچه ها گفتن یاهو بر اساس تعداد بازدیدها سرچ می زنه
باید تعداد بازدیدهات زیاد بشه تا تو سرچ یاهو جایی داشته باشی البته منم مشکل تو رو دارم
آخرشم به ما نگفتی اسم اصلیت چیه؟

سجاد جمعه 22 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:46 ب.ظ http://agha100jad.blogsky.com

salam
khobi?
ham ghashang bood ham jaleb
tabadoole link mikoni?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد