صفا

بسم الله الرٌحمن الرٌحیم --------باصفا باش پادشاهی کن ...

صفا

بسم الله الرٌحمن الرٌحیم --------باصفا باش پادشاهی کن ...

چرا احمدی نژاد نماز میخواند؟

اثرات نماز تا سه مرحله صعود دارد
۱ـ نجات ازچنگال قوه مخیله:
میدانی چنگال قوه مخیله چیست؟
همان که وقت نماز حواست را به این طرف و آن طرف میبرد و نمیگذارد
نماز را با راز و نیاز بخوانی...
اولین گام صعودی تاثیر نماز رهایی از چنگال خیالات سر کش است که تو را از تو گرفته است...

۲ـتسلط بر خود:
 یعنی خودت را به دست میاوری و هر چه به او میگویی انجام میدهد
سرکشی  آنرا مهار میکنی
و خلاصه لگام نفست را در دست میگیری
قبلا  نفس به تو میگفت فلان کار را کن..
حالا تو به او میگویی...
مثلا وقت نماز قبلا نفس به تو میگفت کار دارم...حالا تو به او میگویی نماز دارم
و شایددر همین مرحله است که قرآن کریم اشاره میکندبه آن:ان الصلاه تنهی
عن الفحشاء والمنکر...

۳ـتسلط بر جهان بیرون از خود
این مرحله بعد از مرحله دوم است وخودش مراتبی دارد
در این مرحله است که انسان خدایی میشود
یعنی به اذن خداوند از بسیاری مسایل جهان اگاه میشود ویا
در انها تصرف میکند
میگوید باش
میشود
میگوید بمیر میمیرد
خلاصه به اذن خدا تسلط بر بسیاری از مسایل دارد
بالاترین درجه این مرحله از آن اهل بیت عصمت و طهارت است
لذا اگر صلاح بدانند کارهایی میکنند مانند معجزه و امثال آن...                                                    

نظرات 6 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:09 ق.ظ http://www.yahoohadi.blogfa.com


کتاب دوست داری یا پول؟هر دو؟!!!پس بخون
سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام...... فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

شبکه اطلاعات کتاب ایران (Iran BIN)

شرح سیستم :
پورسانتهای آن به ازای قرارگیری هر یک نفر در شاخه راست و یک نفر در شاخه چپ 2000 تومان است. این سیستم بسیار سریع پیشرفت کرده و تا روزی حداقل 128000 تومان امکان کسب درآمد در آن وجود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.yahoohadi.blogfa.com رجوع نموده و اطلاعات بیشتر را از این سایت بدست آورید.
نحوه دریافت پورسانت :
به حساب بانکی شما واریز می شود.
نکته آخر :
مردم بخاطر ندانستن موضوعات شکست نمی خورند بلکه بخاطر عمل نکردن و امروز را به فردا انداختن عقب می مانند .

مامان زهرا دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:17 ق.ظ http://asemani.blogsky.com

سلام وممنونم به کلبه عشقمون سر زدی ... امیدوارم شما هم زندگی پر از عشق و مهربونی داشته باشی

سید مجید دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:05 ب.ظ http://neveshte.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خدمت رسیدم سلامی و تشکری عرض کنم از لطف شما سپاسگذارم.
موفق باشی

همسفر دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:51 ب.ظ http://hamsafarehamishegi.blogsky.com

سلام

گفته بودی که ستاره های دلتو به دیدن ستاره دلم آوردی . خوشحال شدم که یه بارم یکی اومده تا ستاره دلمو ببینه . خب حالا بگو ستاره دلمو چطور دیدی؟
بازم به دیدن تک ستاره آسمون دلم بیا. دعا میکنم همیشه آسمون دلت پرستاره باشه.

میلاد سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:06 ق.ظ http://shadmehrloverz.tk

من که همیشه مزاحمت میشم اینم رو باقیش
در مورد عکس اولی امیدوارم طرفدار احمدی نژاد نباشی چون من مخالف ۱۰۰در۱۰۰ اون هستم اما در مورد عکس دومی فکر کردی با یه فایل جاوا می تونی جولوی عشق من رو بگیری که این عکس کپی نکنم / نه اشتباه کردی من عکس آقام رو ورداشتم(بدرود)

مجتبی سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام

وبت با هم همخوانی نداره . موضوعات وب جالب بود ولی با هم جور نبود .

اولش حالگیری بود ولی اخرش حسابی حال داد(علمدار کربلا جانم به فدایش)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد