صفا

بسم الله الرٌحمن الرٌحیم --------باصفا باش پادشاهی کن ...

صفا

بسم الله الرٌحمن الرٌحیم --------باصفا باش پادشاهی کن ...

                                                        یاد یاران



یا
ران چه غریبانه رفتند از این خانه...

 هم سوخته شمع ما...

هم سوخته پروانه...
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ب.ظ http://saz.blogsky.com

سلام دوست من
اگه دوست داری با روزی 12 دقیقه کار کردن ماهی 150 هزار تومن به بالا در آمد داشته باشی به وبلاگ من سر بزن دیدنش ضرر نداره کسانی که به وبلاگ من سر زدن تقریبا همه راضی بودند (( حدود12000 نفر)) و شروع به کار کردن شما هم که وبلاگ رو هر روز بروز میکنی میتونی در همون چند دقیقه که داری وبلاگ رو بروز میکنی از اینترنتی که مصرف میکنی پول در بیاری دیدنش که ضرر نداره سر بزن اگه راضی کننده بود شروع به کار کن.

از نفس افتاده شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ب.ظ http://satorai.blogsky.com

سلام خدا خیرت بده که هنوز به یاد هستی/همه چیز عوض شده/موفق باشی.

ست شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ب.ظ http://blackmagic.blogsky.com

hi
age font ro natoonesti bekhoooni,che dar weblog va che baraye nazaram,rooye safhe rast click kon va az ENCODING,UTF8 ro entekhab kon.dorost mishe...

ست شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:59 ب.ظ http://blackmagic.blogsky.com

درود.
ممنونم از نظر ارزنده شما.
در مورد خواسته هایی که داشتید:
اگر مطالب پستی را که در مورد جامعه نفرت نوشته بودم با دقت می خواندید متوجه می شدید که ما معتقدیم که جادو یک هدف است نه وسیله.به همین دلیل هیچگاه به دنبال این نیستیم که کسی حرف ما را باور کند یا نه.من و دوستانم به این مساله اعتقاد داریم که هر کس عقیده ای دارد که در جای خویش مورد احترام است.این که فرموده بودید در غیر این صورت حرف من را باور نمی کنید میل خودتان است...
و اما راجع به بیماری صعب العلاج آشنایتان.بنده چون تا بحال شما را از نزدیک ندیده ام توانایی این کار را ندارم که بتوانم بفهمم شما چه کسی را می گویید.اما با استفاده از جادوی سفید می توان برخی بیماری های ناعلاج را درمان کرد.اگر دوست داشتید به من بگویید تا در صورت توانایی به ایشان کمک کنم.در هر حال هر کسی محدودیت هایی نیز دارد.قوانین داخلی جامعه نفرت به من اجازه انجام هر کاری نمی دهد.بگذارید مثالی بزنم.کسی که به قول شما از عرفا است و توانایی انجام چنین کارهایی دارد هیچ گاه برای اثبات مدعای خویش چنین کاری نمی کند.او تنها این توانایی را دارد اما هدف او چیز دیگری است.در جامعه نیز چنین است.
در هر حال ممنونم از نظرتان.از این پس به شما آقا محمد خواهم گفت.نمی دانستم از لفظ خان خوشتان نمی آید.در پایان می توانید مرا با نام ست مخاطب قرار دهید...
اگر باز هم سوال یا نظری داشتید ممنون و خوشحال خواهم شد که آن را در میان بگذارید.
درود بر شما
درود بر تاریکی
شاد باشید...

milad یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:10 ب.ظ http://shadmehrloverz.tk

salam
dar morede yahoo begam ke az dostam porsidam goftan ye rahi barash peyda mikonim
khabaresho behet midam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد