صفا

بسم الله الرٌحمن الرٌحیم --------باصفا باش پادشاهی کن ...

صفا

بسم الله الرٌحمن الرٌحیم --------باصفا باش پادشاهی کن ...

دعا

صبح گفته شود:

الحمدلله ربٌ الصٌباح ،الحمد لله فالق الاصباح(سه مرتبه)

سپس بگوید:

اللٌهم افتح لی باب الامر الٌذی فیه الیسر والعافیه اللٌهم

هیٌیء لی سبیله و بصٌرنی مخرجه اللٌهم ان کنت قضیت لاحد

من خلقک علیٌ مقدرة بالشٌر فخذه من بین یدیه ومن خلفه

و عن یمینه و عن شماله ومن تحت قدمیه و من فوق رأسه

واکفنیه بما شئت و من حیث شئت و کیف شئت

-----------------------------------------------------------------------

صبح وشام بگوید:

اللٌهم انٌی اصبحت فی ذمٌتک و جوارک اللٌهم إنٌی أستودعک

دینی و نفسی و دنیای و آخرتی و أهلی و مالی و أعوذ بک

یا عظیم من شرٌ خلقک جمیعاً و أعوذ بک من شر ما یبلس به ابلیس و جنوده

-----------------------------------------------------------------------

هر وقت خواست بگوید از جمله وقت خواب:

أعوذ بعزة الله و أعوذ بقدرة الله و أعوذ بجلال الله و أعوذ

بسلطان الله و أعوذ بجمال الله و أعوذ بدفع الله و أعوذ

 بمنع الله و أعوذ بجمع الله و أعوذ بملک الله و أعوذ بوجه الله

و أعوذ برسول الله من شر ما خلق و برأ و ذرأ

-----------------------------------------------------------------------

بعد از هر نماز بگوید:

اللٌهم اجعل لی فرجاً و مخرجاً و ارزقنی من حیث أحتسب و من

حیث لا أحتسب

ـــــــــــــــــــــــــــمنبع: اصول کافی،کتاب الدٌعاــــــــــــــــــــــــــ 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
یک دوست جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

گروه پژوهشی لنا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ب.ظ http://lanagroup.persianblog.com

کتاب درخواستی شما به پست الکترونیکتان ارسال شد.
امیدواریم مورد استفاده قرار بگیرد.
از این‌که به ما سر زدی متشکریم.
باز هم با ما در تماس باش.
(اگر مشکلی در ارسال کتاب رخ داده بود به آدرس ایمیل گروه ارسال کن)
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد