صفا

بسم الله الرٌحمن الرٌحیم --------باصفا باش پادشاهی کن ...

صفا

بسم الله الرٌحمن الرٌحیم --------باصفا باش پادشاهی کن ...

خاتمی و...

ماجرای دست دادن خاتمی با زنان ایتالیایی با تکذیب خاتمی، ابعاد جالبی به خود گرفت.

سیدمحمد خاتمی،  فیلم اخیری که او را در حال دست دادن با زنان ایتالیایی نشان می‏دهد را مونتاژ شده خواند و به کل تکذیب کرد.

به گزارش روزنامه هم میهن، رئیس مرکز گفت‌وگوی تمدن‌ها که در جلسه بنیاد باران شرکت کرده بود، رسما اعلام کرد که با هیچ زنی مصافحه نکرده است و فیلم ارائه شده با واقعیت همخوانی ندارد.

چندی پیش دفتر خاتمی در اولین اقدام پس از انتشار فیلم مذکور با انتشار بیانیه‌ای، نشر این فیلم را عملی غیر اخلاقی و خلاف شرع خواند.

گفتنی است روزنامه «هم میهن» نیز در شماره امروز خود، دست دادن خاتمی با زنان ایتالیایی را «شایعه» خوانده است.


 

در همین حال، تصویر بردار صحنه دست دادن محمد خاتمی با زنان ایتالیایی  که برای اولین باراین تصاویر را او در اینترنت منتشر کرده است، در وبلاگ شخصی خود به تشریح این ماجرا پرداخته است.

 

این فرد ایتالیایی که «اورما» نام دارد در وبلاگ خود نوشته است:
«من در شهر اودین که شهری کوچک در شمال شرقی ایتالیا است زندگی می‌کنم. از قضا این مکانی است که حدود یک ماه پیش به صحنه دست دادن‌ها‌ی معروف آقای خاتمی تبدیل شد، اما در آن زمان هیچ کسی به این موضوع توجه نکرد تا زمانی که توجه روزنامه‌ها‌ی ایران و مطبوعات جهان را به خود جلب کرد.

 در روز مورد نظر چندین فیلمبردار و عکاس روی آقای خاتمی زوم کرده بودند. گزارشگران، سیاستمداران، اشخاصی گمنام و چهار زن در صف بدرقه آقای خاتمی حضور داشتند.
همه حاضران در محل و حتی خود من که چند سانتیمتر دورتر از آقای خاتمی بودم حرکات وی را مشاهده کردیم و از این صحنه‌ها‌ فیلمبرداری شد.

 زمانی که ویدئوهای خود را برای اولین بار تماشا کردم و تصمیم گرفتم که آن را بر روی یوتیوب (سایت اشتراک قطعات ویدئویی) قرار دهم از این موضوع خبر داشتم که این یک نوع ریسک است اما فکر نمی‏کردم که واکنش‌ها‌ تا به این حد باشد.
هم اکنون سخت در تلاشم همه فیلم‌ها‌یی که در جریان دیدار خاتمی از ایتالیا و بعد از آن جمع آوری کرده ام در اینترنت قرار دهم.
من با افرادی که فکر می‌کنند این اخبار واقعا صحت دارد هم نظر هستم.»

به نقل از بعضی سر دبیرها

نظرات 1 + ارسال نظر
غریق بحر معاصی جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:15 ق.ظ http://tahazratedoost.blogfa.com


به نام حضرت دوست
وبا سلام میلاد بهترین بشر،شاه ولایت، امام المتقین حضرت یعسوب الدین ،خلیفةبلافصل پبامبر صلی الله علیه واله همو که در کعبه ولادت یافت یعنی امیرالمونین علی علیه السلام را به همه دوستداران آن حضرت تبریک عرض میکنم وبلاگ ما هم بروز شده با داستانی از هدایت الهی و مدح امام علی علیه السلام در کتب اهل سنت حتما بخونید این مصلبت هم خیلی جالب بود .التماس دعا یا علی

http://tahazratedoost.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد