صفا

بسم الله الرٌحمن الرٌحیم --------باصفا باش پادشاهی کن ...

صفا

بسم الله الرٌحمن الرٌحیم --------باصفا باش پادشاهی کن ...

نبض بهار

ده ما لب بلب از زمزمهء باران است
سنگ اینجا حتی
نفسش سبز ودراندیشهء سبزینه گی است
ودرختان هرگز
باورم نیست بدانند
فصل پاییزی واندوه تهیدستی را
مهربانانه ترین واژه
صمیمانه ترین حرف
روی دفترچهء این خطه به نظم آمده است
نیست بامی که نروییده برآن
قامت سبز گیاهی...
دوردورت گل سوری وسمن می روید
همه جا پرقدم بارانست
بوی سیال نم وبرکت تاکستانست
ذرهء نیست تهی باشد ازاندیشه ء رشد
همه جا گرمیی رویش
همه سو نبض بهار

هرات آنلاین
نظرات 1 + ارسال نظر
admin جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 ب.ظ http://p30stras.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.p30stars.net

با سلام به شما دوست عزیز و عرض تشکر هرکار کردم نتوانستم سایت شما را باز کنم.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد